Valikko Sulje

Jalkaranta -seura asukkaiden parhaaksi

Jalkaranta-seura ry on perustettu vuonna 1952.

Kotipaikkamme on Lahden kaupunki. Suomalainen luonto on läsnä voimakkaasti asuinympäristössämme.

Jalkaranta levittäytyy nauhamaisena taajamana Salpausselän harjun pohjoispuolella Vesijärven länsirantaviivaa mukaillen Lahden satamasta aina Hollolan rajalle Messilään asti.

Vaihteleva harjumaisema maailmankuuluine ulkoilureitteineen tarjoaa upeat ulkomahdollisuudet kaikkina vuoden aikoina. Vesijärvi ja sen rannat ovat meille arvokasta maisemakulttuuria, jonka vaaliminen on meille tärkeää ja jonka edistämiseen mielellämme osallistumme.

Toiminta-alueellamme on 2800 kotitaloutta, jotka edustavat kaikkia eri asumismuotoja: kerrostaloista, rivitaloista ja omakotitaloista.

Tutustu muihin asukkaisiin ja asukastoimintaamme sekä ainutlaatuiseen ympäristöömme osallistumalla yhteisiin tilaisuuksiimme.

Toivomme nykyisten asukkaiden viihtyvän ja toivotamme kaikki uudet asukkaat tervetulleiksi Jalkarantaan!